Kysyttävää? Anna meidän auttaa
Palvelemme sinua Verkkopalvelussa sekä puhelimitse. Verkkopalvelussamme voit hoitaa itse sopimukseesi liittyviä muutoksia tai lähettää viestin asiakaspalveluumme. Verkkopalvelu toimii yksityisasiakkaillamme, joilla on Santanderin laina, ostorahoitus tai autorahoitus. Puhelimitse palvelemme sinua tiistaista perjantaihin klo 12-16. Alta löydät vastauksia meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin.
Mihin aiheeseen etsit vastausta?
Asioi Verkkopalvelussa silloin, kun sinulle sopii
Voit tarkastella Santander-rahoituksesi sopimus- ja laskutustietoja verkkopalvelussamme. Voit esimerkiksi muuttaa eräpäivää tai hakea lyhennysvapaata, tilata auton maastavientivaltakirjan sekä paljon muuta. Pääset kirjautumaan verkkopalveluun alla olevasta linkistä. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Verkkopalvelun kautta voit myös lähettää viestin asiakaspalveluumme.
Onko sinulla vielä käytössä paperilasku?
Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa.
Lue lisää e-laskusta
Asiakaspalvelun aukioloajat
Tiistai - Perjantai: 12.00–16.00
Ota yhteyttä
09 8564 5100
Yksityisasiakkaana voit myös lähettää viestin verkkopalvelusta.
Yritysasiakkaana voit olla yhdeydessä myös sähköpostilla (yritysasiakas@santanderconsumer.fi).