Asiakastietojen päivitys
Kaikkien Suomessa toimivien pankkien ja rahoitusyhtiöiden tulee jatkuvasti päivittää asiakkaidensa tietoja. Tämä on tärkeä toimi myös rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämiseksi. Tavoitteena on suojella sekä sinua asiakkaana että meitä rahoitusyhtiönä. Mikäli olet yritysasiakas, lue lisää täältä.
Miten tiedot päivitetään
1. Siirry alta kysymyslomakkeelle ja kirjaudu sisään vahvalla sähköisellä tunnistautumisella.
2. Kirjautumisen jälkeen löydät kysymyslomakkeen ja voit vastata tarvittaviin kysymyksiin.
3. Kysymyksiin vastaaminen vie vain muutaman minuutin.
Huom! Asiakastietojen päivitystä ei voi tehdä puhelimitse. Päivitys onnistuu vain verkossa alla olevan linkin takaa.
Mitä tapahtuu jos et vastaa kysymyksiin?
Mikäli et vastaa kysymyksiin 31. maaliskuuta 2024 mennessä, mahdollisuuttasi käyttää
tuotteitamme ja palveluitamme voidaan rajoittaa.
• Lainasi tai rahoituksesi lisäpalvelut estetään: et voi hakea lyhennys- tai maksuvapaita kuukausia, maksusuunnitelman muutoksia tai sopimuksen jatkoa.
• Verkkopalvelun toimintoja rajoitetaan.
Teemme myös yksilöllisen arvion asiakassuhteesta, joka voi johtaa siihen, että joudumme
päättämään asiakassuhteen kanssasi.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Yhteystiedot
Asiakaspalvelumme toimii normaalisti verkkopalvelussa.
Palvelemme asiakastietojen päivitykseen liittyen numerossa:
09 8564 5151
Avoinna maanantaista perjantaihin klo 09:00 - 16:00
(Huomaathan, että asiakastietojen päivitystä ei voi tehdä puhelimitse. Päivitys onnistuu vain kirjautumalla sisään tästä)