Näin otat e-laskun käyttöön
Vaihda vaivattomaan ja ekologiseen e-laskuun, kun seuraavan kerran maksat laskuasi verkkopankissa. E-laskun käyttöönoton jälkeen sinun ei tarvitse enää näppäillä viitenumeroita itse ja samalla säästät luontoa paperinkulutuksen vähentyessä.Tee e-laskun käyttöönotto omassa verkkopankissasi
- Ota viimeisin lasku esille tai tarkista nämä tiedot verkkopalvelustamme
- Maksun saaja
- Asiakasnumero
- Sopimusnumero
- Tilaa verkkopankissasi e-lasku tarkistamallasi laskuttajan nimellä (maksun saaja) ja syötä tilauksen yhteydessä asiakasnumero ja sopimusnumero niille varattuihin kenttiin.
Käyttöönoton jälkeen saat sopimuksesi laskut jatkossa omaan verkkopankkiisi e-laskuina. Tieto e-laskun tilaamisesta siirtyy pankin kautta Santanderin asiakasrekisteriin. Tilauksen jälkeen saatat vielä saada yksittäisen paperilaskun, mikäli laskusi on ehtinyt muodostua ja siirtyä postitukseen ennen tilauksen rekisteröintiä.
Huom! Tietojen oikeellisuus on edellytys e-laskun tilauksen onnistumiselle. Muistathan tilauksen yhteydessä myös poistaa mahdollisen toistuvan maksutapahtumasi verkkopankissa. E-laskun käyttöönottoon liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme verkkopalvelumme kautta.
Mikäli haluat perua e-laskun tilauksen, voit tehdä sen oman pankkisi verkkopankissa.